L'arròs del Llop de mar de Cambrils.
30/07/2025
Directora del Mengem
1 min

Som a Cambrils, una localitat que té un altíssim nivell gastronòmic. Per exemple, hi ha el restaurant Hiu, de Sergi Palacín, que ve d’una de les cases més reputades de Bangkok. O Can Bosch, que fa quaranta anys que té una estrella Michelin (quaranta, eh!). I dels molts llocs que us podria recomanar, avui on farem parada és al Llop de Mar.

Inscriu-te a la newsletter Mengem Inscriu-t’hi
Inscriu-t’hi

Llop de Mar és un restaurant de producte d'una família del poble. No trobarem un peix i un marisc més bo que el que tenen ells, ja que ve de la llotja mateixa del poble i es nota que venen de família de pescadors. Estem davant d'un quilòmetre zero de veritat. Si sou dels que us agrada la closca, serveixen la mariscada en safata i realment val la pena. Posada al centre de la taula fa venir salivera. Un cop hi arriba, no es tenen amics. També hi podeu gaudir de fantàstics arrossos o bé dels fideus rossos. En definitiva, cuina marinera ben feta.

Llop de Mar és el restaurant de costa que esperes, que no us farà passar bou per bèstia grossa. Un producte excel·lent, per posar-vos-hi les botes, si voleu. Tot acompanyat del romesco casolà que serveixen, típic de la zona, i amb el qual s’ha de vigilar un cop el porten amb el pa, perquè és tan i tan suculent, que podríeu quedar tips abans que arribi la vianda. A qui no li ha passat quan una cosa és bona? L'espai, a més, és molt agradable. És un restaurant modern, càlid i que crida mar Mediterrani per tots els costats. El trobareu al Passeig de Miramar, número 8.

stats