restaurant

L'esperat retorn del cuiner Martín Berasategui al passeig de Gràcia de Barcelona: obre Bera amb un tiquet mitjà de 70 €

Es diu Bera, està situat als baixos del Monument Hotel Barcelona i tindrà la cuina oberta durant tot el dia

BarcelonaEl cuiner basc Martín Berasategui (Sant Sebastià, 1960) obre en els pròxims dies el restaurant Bera als baixos del Monument Hotel Barcelona (passeig de Gràcia, 75), que celebra aquest any els deu anys de la seva inauguració. Tindrà una cuina oberta durant tot el dia, pensada per als passavolants i també per als turistes que s'allotgen a l'hotel, i centrada en el producte. L'objectiu amb què treballen és que sigui un lloc on anar tant a esmorzar com a prendre un còctel a mitja tarda o a la nit, a més de dinar-hi i sopar-hi. Sobre el nom del restaurant, l'hotel ha explicat que és un joc entre les primeres dues síl·labes del cognom del cuiner i també la paraula vera, que en català vol dir veritable i en castellà també voldria dir a prop.

A la carta, plats reconeixibles: anxoves del Cantàbric, gildes, i elaboracions com l'entrepà Martintxo del xef amb filet de vedella de vaca gallega amb crema de sardina petita, cocotxes de bacallà amb escopinyes, tataki de tonyina o presa ibèrica a la planxa i filet amb salsa Périgueux o rosbif de Wagyu. A més, el cuiner Martín Berasategui també aposta per les receptes tradicionals catalanes, com ara mandonguilles amb salsa de ceps i capipota. I finalment, la part dolça també vol convertir-se en un dels forts de la carta, amb tres plats com a insígnia: el pastís Tatin, la pannacotta de iogurt i el pastís de formatge. Al costat de tot plegat, còctels, que volen maridar amb els plats del dinar i del sopar.

Cargando
No hay anuncios

La idea de Bera és demostrar una cuina sense artificis, que acompanyi en el dia a dia, i pensada especialment per a grups familiars i d'amics, per la proposta dissenyada per compartir plats.

Cargando
No hay anuncios

El tiquet mitjà del restaurant Bera serà de 70 € per persona, i el restaurant s'uneix a l'oferta gastronòmica que ofereix Monument Hotel Barcelona, que compta amb el restaurant de tres estrelles Lasarte, i amb el brunch que ofereix tots els diumenges de primer de mes al terrat.